Doprava

Ceny a způsoby dopravy:

 

V případě, že si objednáte zboží v našem internetovém obchodě, které je skladem, odešleme zásilku nejpozději do dvou pracovních dnů (obvykle však do 24 h). Po odeslání Vaší zásilky Vás o této skutečnosti budeme informovat emailem.

 

Nabízíme následující způsoby doručení:

1. osobní odběr (platba předem na účet nebo v hotovosti při převzetí)

Zboží si můžete po předchozí domluvě osobně vyzvednout v Uherském Hradišti. Místo předání bude upřesněno emailem.

 2. Doprava Slovenská pošta nebo kurýr - pro SK

Levná varianta dodání. Balík je doručen přímo na Vámi zvolenou adresu během 1-3 pracovních dnů.

Objednávky na Slovensko odesíláme prostřednictvím Slovenské pošty (případně GLS nebo DPD).

 

Doprava  pro SK Cena
Bankovním převodem 4 €
Online platební kartou 4 €
Na dobírku 6 €

 

 

6. Doprava Zásielkovňa - pro SK

Nejlevnější varianta dodání. Balík je doručen na Vámi zvolené výdejní místo během 1-4 pracovních dnů. Zásilkovna má na Slovensku více jak 150 výdejních míst.

Doprava Zásielkovňa pro SK Cena
Bankovním převodem 4 €
Online platební kartou 4 €
Na dobírku 5 €

 Více informací zde

 

7.Zaslání kódu emailem - pro digitální distribuici

Pokud si objednáte zboží s označením "digitální stažení",  při platbě předem a nebo kartou si můžete zvolit dodání emailem - v tom případě neplatíte poštovné. Tyto objednávky jsou však také vyřizovány jen v pracovní dny do 17:00.

 

Stornování objednávky a nevyzvednutí zásilky:

 

Stornování objednávky: Objednávku lze stornovat pouze v době před jejím odesláním. Pokud dostanete potvrzovací email o vyřízení Vaší objednávky, je zboží již zabaleno a připraveno k odeslání. Zboží se odesílá každý všední den v 13:00 hod. Pro stornování objednávky nás včas kontaktujte viz. sekce kontakty.

 

Nevyzvednutí zboží a jeho následky:

Zákazník je povinen převzít si objednané zboží od doručovatele, případně na poště do 14 dnů (v případě, že není zastižen na zadané adrese). V případě, že se zboží vrátí zpět dodavateli, bude zákazník o této skutečnosti informován dodavatelem. Zákazník je v tomto případě povinen uhradit nové náklady na opětovné doručení. Pokud tak neučiní, bude na jeho adresu zaslána faktura na uhrazení nákladů spojených s dopravou a objednávka bude stornována. V případě, že zákazník neuhradí fakturu spojenou s náklady na dopravu, bude celá záležitost předána našemu právnímu zástupci. Nevyzvednutím zásilky je zákazník zapsán do tzv. "Black listu". Z tohoto seznamu je zákazník smazán po uhrazení dlužného poštovného, čili po úspěšném objednání a zaplacení dané zásilky.